chemicke vzorce

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Thu Feb 23 10:47:14 CET 1995

"Filip Kadlec wrote:"
:
: Dobry den.
: Mel by nekdo nejaky napad, jak sazet chemicke vzorce? Oc mi jde: kdyz pisu
: chemicky vzorec, potrebuji vetsinou indexovat (priklad: $H_2O$), z cehoz
: vyplyva, ze je potreba vzorce psat v matematickem rezimu. Tim se ostatne i
: vzorce zvyrazni v textu. Nelibi se mi ale zpusob, jakym v tom pripade TeX
: ridi mezery mezi pismeny. Kdyz napisu napr. $Cs$, TeX to pochopi jako
: soucin C . s a take to podle toho vypada. V takovem pripade jsem psal
: $C\!$, abych mezeru zmensil. To je ovsem ponekud nasilne. Existuje zde
: nejaky zpusob jak TeX primet k "esteticke" sazbe?
Pokud nechcete stale prepinat z a do matiky, dejte ten text
v matematice, co chcete sazet textove do \mbox u, t.j.
:         S pozdravem
Zdravi
Petr Sojka
:                 F. Kadlec