novy sposob cs pisania

Ladislav Bitto geoflabi at savba.savba.sk
Thu Feb 23 09:04:26 CET 1995

>  ----------------------------------------------------------------------------
>  --

> Omlouvam se, pokud jsem to necetl dostatecne dukladne, ale co kdyz chci
> napsat "bezzub\'y", tj. nemajici zuby (jiste by se naslo i jine slovo)?

samozrejme takych slov najdeme celu kopu (anglicania este viac). Na pisanie
velkych pismen s tym sposobom, ze buchneme na tu istu klavesu dva krat, je
vyuzita skutocnost, ze vlastne ani jedno jedine slovo (slovenske) sa
nezacina s dvoma rovnakymi pismenami. V anglickom slovniku som nasiel iba
dve take slova. Rozne skratky potom zapisujem tak, ze ich zapisem malymi
pismenami a jedna
klavesa mi po napisani prehodi na velke (aj diakriticke). Pre cisla zas sa
da vyuzit, ze zlozim len jedno slovo (ja to cely zivot asi nepouzijem) z
tych pismen, ktore obsadili miesta, kde su standardne cisla.

                                  LB
                                  geoflabi at savba.sk