novy sposob cs pisania

Ladislav Bitto geoflabi at savba.savba.sk
Thu Feb 23 09:04:00 CET 1995

>   At jsem zkousel, jak jsem zkousel, porad jsem zcela presvedcen, ze poradi
> rychlosti pri stisku dvou klaves je asi takoveto:
>   1. dve klavesy ruznymi prsty
>   2. tataz klavesa dvakrat
>   3. dve ruzne klavesy stejnym prstem
>                                                  Michal Kubecek

samozrejme to je pravda. Ja nechcem aby ludia pisali s jednym prstom (ani ja
tak nepisem) iba som znazornil, ze sa to da zapisat s jedinym prstom. Ked
pouzijete 5 prstov, tak to pojde samozrejme rychlejsie. Pri bode 1. si
dovolim tvrdit, ze to plati len vtedy, ked prvu klavesu pustim a potom
stlacim druhu. Ked ju mam podrzat kym nestlacim druhu, uz to je horsie. Ja
som tomu tiez neveril, to som len tak od kolegov pocul. Urobil som si teda
tych uprav a az teraz, ked uz prakticky pisem bez shiftu si uvedomujem, ze
ludia okolo mali pravdu. Navyse chyby typu laco alebo LAco namiesto Laco sa
tym prakticky odstranili.

Zdravi
             LB