Typograficky manual? (fwd)

Mgr. Vladimir Kubak VLAD at vupnw.upol.cz
Fri Feb 10 10:16:24 CET 1995

> Muj zaver: Rozhodne koupit, pokud nemate jeste lepsi knizku a pokud mate
> potrebu se o sazbe neco dozvedet a pokud neco pravidelne sazite.
>
> Jinak mohu doporucit i ucebnice pro ucebni obor tiskar/grafik, vydane v
> SPN. Nerikaji sice nic o sazbe na pocitaci ale cenove jsou dostupnejsi.

Ja bych dodal jeste zminku o serialu 'Sazba a typografie' (nebo tak
nejak), ktery vychazel cely lonsky rok v PC Worldu. Pripadal mi dost
dobry a obsahoval i veci, ktere se jinde moc nevidi, jako pravidla
pro sazbu v ruznych jazycich (uvozovky, pomlcky...) a tak vubec.

|   Vladimir Kubak      |   vlk at risc.upol.cz            |
|   Palacky University  |   ^^^^^^^^^^^^^^^^            |
|   Publishing center   |   ONLY this address works     |
|   Olomouc             |                               |
|   Czech Republic      |                               |