novy sposob pisania

Ladislav Bitto geoflabi at savba.savba.sk
Thu Feb 23 09:03:25 CET 1995

> Dobry den,
>
> zaujala ma veta (neviem citovat presne):
> "... az editor rozhodne, co vlastne napise ..."
>
> To nie je v ziadnom pripade novy objav:

to nie je urcite novy objav. Ja som chcel len povedat, ze ludia tak nepisu
(lepsie povedane ja neviem o tom, tu som sa s tym nikde nestretol)

> Substitute "damn" every time you're inclined to write "very"; your
> editor will delete it and the writing will be just as it should be.
>         -- Mark Twain
>
> Mozno som deformovany pocitacmi a tym, ze nie som novinar, ale ja som
> si pri prvom citani (a bolo to skor ako som cital ten prispevok
> v CSTeXu) skutocne predstavil, ako pisem na klavesnici "damn" a na
> obrazovce sa objavi nieco ine.
>
> Nastastie sa vsak vtedy nemohlo stat, ze by si autor naozaj zelal
> vytlacit slovo "damn".  Alebo aj vtedy existovali zachraNe sekvencie?

> [...]

Nechce sa mi verit, ze sa najde hoci len jediny clovek, ktory pise tak, ze
po kazdom tuknuti do klavesnice zdvihne hlavu a pozre sa na obrazovku aby sa
presvedcil ci ten znak ktory sa prave zobrazil je ten, ktory chcel vypisat.
Toto mozno neplati pre profesionalne pisarky. Ale taki obycajni PC-kari
pozeraju na podklad a klavesnicu a obcas (po vete, po slove...) aj pozru na
obrazovku.

Zdravi
                         LB