prn240.cnf

Jiri Osoba student K334 OSOBA at feld.cvut.cz
Mon Dec 18 19:30:57 CET 1995

> Na PC jsem nainstaloval TeX s fonty 240dpi, pouzivam jen 9 jehel
> (zatim). A co se nestalo. Instalace vyrobila konfig. soubor
> prn240.cnf ktery mimo jine obsahoval radek:
> /h297mm /w210mm
> Pote co jsem projevil snahu neco vytisknout mi TeX poblahopral vetou:
> fatal error 2511: page width exceeds 1920px
> Po odstraneni jiz zmineneho radku ze souboru prn240.cnf jiz vse
> fungovalo dobre (tedy co jsem chtel to jsem vytisknul).
> Zajimalo by me tedy v cem je chyba. Po instalaci TeXu jsem samozrejme
> neprovedl zadne upravy v konfig. souborech. Takze cim to je:
> [...]
Problem je v tom, ze v emTeXovskem dvidot pro modu fx nebo jak se
jmenuje, je pocitano s maximalni sirkou papiru 8in (203.2mm) a na to
se dimenzuje nejaku buffer. No a 210mm je vic a tak to krici.
Ja se take, kdyz potrebuju jehlu, spokojim s implicitnim nastavenim
rozmeru stranky a vetsinou, pokud clovek nechce tisknout za tech
203.2mm, to jde dobre.

Dotaz to neni stupidni, ten problem mel kazdy ...

                                    Jiri Osoba