prn240.cnf

Kamil Wicher, 1.Fyz KWIC4527 at MILADA.TROJA.MFF.CUNI.CZ
Mon Dec 18 19:25:27 CET 1995

Na PC jsem nainstaloval TeX s fonty 240dpi, pouzivam jen 9 jehel
(zatim). A co se nestalo. Instalace vyrobila konfig. soubor
prn240.cnf ktery mimo jine obsahoval radek:
/h297mm /w210mm
Pote co jsem projevil snahu neco vytisknout mi TeX poblahopral vetou:
fatal error 2511: page width exceeds 1920px
Po odstraneni jiz zmineneho radku ze souboru prn240.cnf jiz vse
fungovalo dobre (tedy co jsem chtel to jsem vytisknul).
Zajimalo by me tedy v cem je chyba. Po instalaci TeXu jsem samozrejme
neprovedl zadne upravy v konfig. souborech. Takze cim to je:
instalacnim programem, ovladacem tiskarny nebo dokonce tiskarnou
(pouzivam Star LC-20, emuluje Epson).
Dekuji za projevenou snahu mi odpovedet na muj "stupidni" dotaz.

Kamil Wicher, student MFF UK