prn240.cnf

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Mon Dec 18 19:40:00 CET 1995

"Jiri Osoba student K334 wrote:"
:
: > Na PC jsem nainstaloval TeX s fonty 240dpi, pouzivam jen 9 jehel
: > (zatim). A co se nestalo. Instalace vyrobila konfig. soubor
: > prn240.cnf ktery mimo jine obsahoval radek:
: > /h297mm /w210mm
: > Pote co jsem projevil snahu neco vytisknout mi TeX poblahopral vetou:
: > fatal error 2511: page width exceeds 1920px
: > Po odstraneni jiz zmineneho radku ze souboru prn240.cnf jiz vse
: > fungovalo dobre (tedy co jsem chtel to jsem vytisknul).
: >
: > Kamil Wicher, student MFF UK
: >
: Problem je v tom, ze v emTeXovskem dvidot pro modu fx nebo jak se
: jmenuje, je pocitano s maximalni sirkou papiru 8in (203.2mm) a na to
: se dimenzuje nejaku buffer. No a 210mm je vic a tak to krici.
: Ja se take, kdyz potrebuju jehlu, spokojim s implicitnim nastavenim
: rozmeru stranky a vetsinou, pokud clovek nechce tisknout za tech
: 203.2mm, to jde dobre.
Pokud by tisknout chtel i za tech 203.2mm
a pouzita tiskarna to dovedla, je mozno to
vyresit pouzitim jineho parametrickeho souboru (tusim fx100.dot misto fx80.dot)
nebo programem makedot -d vyrobit ascii verzi parametru tiskarny,
tam onech 8in zmenit a pomoci makedot -c vytvorit novou verzi
parametrickeho (.dot) souboru.

Zdravi
Petr Sojka
:
: Dotaz to neni stupidni, ten problem mel kazdy ...
:
:                                     Jiri Osoba