Tisk

Zyka Vit XZYKA at lab.felk.cvut.cz
Fri Dec 22 13:41:49 CET 1995

>     Chtel bych se zeptat, da se z LaTeXu tisknout na inkoustove
> tiskarne? A jestli ano, co k tomu potrebuji a pripadne kde se to da
> sehnat?

    Ahoj,
asi pred pul rokem jsem rozchodil tisknuti na Cannon BJ10, pak jsem
to ale nepouzival, tak si z hlavy napamatuji podrobnosti. Pokud ti
jde prave o tuto tiskarnu, dej mne vedet, doma se podivam.

Zakladem je neprilis stara verze DVIDOT, ktera obsahuje pro tuto
tiskarnu parametricky .DOT soubor. Take je dobre si vygenerovat
specialni fonty (nebo je stahnou hotove ze site).
                                            Vit ZYKA
                                      xzyka at lab.felk.cvut.cs