otazka k book.sty

Juraj Darmo elekjdar at savba.savba.sk
Tue Sep 20 08:20:20 CEST 1994

   Zdravim,

davam dohromady mensiu knizku, robim to v Latexu z CsTeX94 (PC-Latin 2
kodovanie) pomocou book.sty. Pri ukonceni textu v kapitole na neparnej
strane (teda 'vpravo') Latex nasledujucu parnu stranu necha volnu,
pretoze novu kapitolu opat zacina 'vpravo'. Potial je to typograficky
urcite spravne. Avsak pri nastaveni \pagestyle{headings} urobi hlavicku
aj na prazdnu stranu, co vyzera strasne. Je mi jasne, ze to suvisi s
definiciou v book.sty resp. bookXX.sty. Nie som vsak velkym odbornikom
v TeXu, aby som sa pokusal to prerobit. Navyse ani neviem ako. Vie niekto
poradit, kde, co a ako urobit zmeny? Mozmo by mi pomohol komentovany vypis
prislusnej casti definicie v book.sty resp. bookXX.sty.

A este jednu pripomienku. LateX dava do hlavicky pri pouziti
\pagestyle{headings} nazvy kapitol \thechapter a casti \thesection kurzivou
a velkymi pismenami. Avsak pri pouziti kodovania PC-Latin2 obcas \'{u}
netransformuje na \'{U}. Mozno to robi aj s inymi pismenami. Vsimol si to uz
niekto?

                                   J.Darmo <darmo at savba.sk>