drobne mouchy

Petr Skoda skoda at pleione.asu.cas.cz
Mon Sep 19 23:14:08 CEST 1994

On Mon, 19 Sep 1994, Michal Herman wrote:

> Dobry den,
> mam jen dve malinkate poznamky k funkcnosti balik CsTeX93,94:
> 1. csed.exe se mi zatim nepodarilo rozume uvest do chodu.
>    Po spusteni se souborem ho nacte, ale pak zacne zbesile rolovat
>    obrazovku az se zahlti a vytuhne. Nejsem si vedom nejakeho vyjimecneho
>    prostredi meho stroje. Pro vlastni potrebu pouzivam editor od Borlandu
>    k C++, takze nejsem na csed zavisly.

(pre scriptum - pisu to do konference misto primo dotycnemu proto,
ze mozna vice lidi zavrhlo csed pro stejne problemy )

CSED by se mel nejprve instalovat programem csinst.
Problem vypada na spatne nastavenou grafickou kartu.
Ale pokud mate normalni barevnou VGA kartu. Mel by se spustit rovnou.
Pokud ne, spustte csinst a pote volejte csed bez souboru.
Melo by se objevit menu a soubor lze nacist ctrl-k n   (nebo ctrl-k r)
Mozna ze jsou jen v souboru nesmyslne netisknutelne znaky .
Pokud toto vse selze, dejte mi vedet
Mnoho stesti preje

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 85201, l. 361      *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 857361, 857136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (02)   881611             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda at sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            aststel at csearn.bitnet     *