otazka k book.sty

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Tue Sep 20 09:01:17 CEST 1994

"Juraj Darmo wrote:"
:
:    Zdravim,
:
: davam dohromady mensiu knizku, robim to v Latexu z CsTeX94 (PC-Latin 2
: kodovanie) pomocou book.sty. Pri ukonceni textu v kapitole na neparnej
: strane (teda 'vpravo') Latex nasledujucu parnu stranu necha volnu,
: pretoze novu kapitolu opat zacina 'vpravo'. Potial je to typograficky
: urcite spravne. Avsak pri nastaveni \pagestyle{headings} urobi hlavicku
: aj na prazdnu stranu, co vyzera strasne. Je mi jasne, ze to suvisi s
: definiciou v book.sty resp. bookXX.sty. Nie som vsak velkym odbornikom
: v TeXu, aby som sa pokusal to prerobit. Navyse ani neviem ako. Vie niekto
: poradit, kde, co a ako urobit zmeny? Mozmo by mi pomohol komentovany vypis
: prislusnej casti definicie v book.sty resp. bookXX.sty.

Tentokrat musime az do latex.tex, kde cteme:
\def\cleardoublepage{\clearpage\if at twoside \ifodd\c at page\else
    \hbox{}\newpage\if at twocolumn\hbox{}\newpage\fi\fi\fi}

Melo by stacit za \hbox{} pridat napr. \thispagestyle{empty},
pokud chceme sudou stranku pred zacatkem kapitoly, pokud na ni neni
text, prazdnou.

Zdravi
Petr <sojka at muni.cz>

:                                    J.Darmo <darmo at savba.sk>