Cestina a LaTeX

Petr Sojka sojka at erebor.ics.muni.cz
Tue Mar 8 17:52:21 CET 1994

Dobry den,
: Dobry den vespolek,
:  pred casem jsem se zde ptal, jak naistalovat a kde sehnat cstex. K jeho
: nainstalovani jsem se jeste nedostal, jelikoz prenos souboru zabira sem do
: USA prilis mnoho casu.
:  Navic ted pouzivam LaTeX na Unixu, kam se mi cely cstech instalovat
: nechce, a mozna by to ani hned nechodilo (je to pro PC??)
:  Proto bych se chtel optat, zda existuje nejaky snadny zpusob, jak muj
: stavajici LaTeX upravit, aby spravne rozdeloval slova, a abych nemusel psat
: sve jmeno jako Bla\v{z}ek, ci abych nemusel psat, ze jsem z rodiny
: Bla\v{z}k\accent23u.
Staci si pretahnout z cstexu zdrojaky fontu (8-bit v iso-latin2)
a deleni a vygenerovat si novy format file.

:  Dekuji dopredu za rady. Pokud by mi nekdo nabidl nejaky svuj vytvor, mel
: bych na oplatku 'include' LaTeXove soubory na:
:
: - 10 navstivenek na strance - rozmery sedi na milimetr
: - automaticke tisteni Hlavickoveho papiru
:
: Mozna, ze tohle vsichni davno maji, ja jen nevedel, kde to splasit, tak jsem si
: vyrobil docela uchazejici sam (i kdyz nejsem profi TeXista).
Date-li to ftp.muni.cz:pub/incoming, umistim to nekam do
texoveho archivu.

Zdravi
Petr Sojka <sojka at muni.cz>
: