Cestina a LaTeX

Rudolf Blazek blazek at advance2.stt.msu.edu
Tue Mar 8 15:57:40 CET 1994

Dobry den vespolek,
 pred casem jsem se zde ptal, jak naistalovat a kde sehnat cstex. K jeho
nainstalovani jsem se jeste nedostal, jelikoz prenos souboru zabira sem do
USA prilis mnoho casu.
 Navic ted pouzivam LaTeX na Unixu, kam se mi cely cstech instalovat
nechce, a mozna by to ani hned nechodilo (je to pro PC??)
 Proto bych se chtel optat, zda existuje nejaky snadny zpusob, jak muj
stavajici LaTeX upravit, aby spravne rozdeloval slova, a abych nemusel psat
sve jmeno jako Bla\v{z}ek, ci abych nemusel psat, ze jsem z rodiny
Bla\v{z}k\accent23u.
 Dekuji dopredu za rady. Pokud by mi nekdo nabidl nejaky svuj vytvor, mel
bych na oplatku 'include' LaTeXove soubory na:

- 10 navstivenek na strance - rozmery sedi na milimetr
- automaticke tisteni Hlavickoveho papiru

Mozna, ze tohle vsichni davno maji, ja jen nevedel, kde to splasit, tak jsem si
vyrobil docela uchazejici sam (i kdyz nejsem profi TeXista).

Hezky den preje Ruda Blazek