SliTex a chybejici fonty

Jan Stary stary at hp720.cvut.cs
Mon Jan 31 12:29:54 CET 1994

> Vyskytly se vsak take potize, zpusobene v podstate velmi
> rozsahlymi moznostmi systemu:
>
> a) ...
>
> b) 'Preklad' dokumentace v adreasari DOC pomoci Plainu nebo
> LaTeXu probehne bez problemu, ale prohlizeni je casto
> znemozneno chybejicimi fonty a to i v pripade, ze jsem
> zavedl vechny fonty pro rozliseni 300 a 360 dpi. Pomuze v
> tomto pripade MFJOB, s nimz bohuzel nemam zkusenosti?
>
> c) ...
>
> S pozdravem
>                                       M. Kosek

Podobny problem jako je Vas ad b) jsem mel pred nedavnem. U mne
byla pricina zcela trivialni. Pri instalaci se mi nevytvorily
soubory s fonty. Presvedcte se, zda mate vytvorene soubory
lib300.fli a lib360.fli v adresari fonts. Ja dodnes nevim, co
bylo pricinou chyby, ale pokud ty soubory vytvorene nemate,
zkuste znovu fonty doinstalovat.
Ja jsem to nakonec musel vyresit tak, ze jsem instalaci provedl
na jinem pocitaci a tyhle dva soubory (spolu se soubory *.lst
v tomtez adresari) jsem si musel pretahnout pres sit.

  Preji Vam uspech.              Jan Stary