SliTex a chybejici fonty

Miloslav Kosek MILOSLAV.KOSEK at vslib.cz
Fri Jan 28 17:49:35 CET 1994

CSTUG
Sokolovska 83
18600 Praha 8

Vazeni panove

v tomto tydnu jsem nainstaloval CsTeX na svem PC a prihlasil
se do Vaseho sdruzeni. Se systemem jsme velmi spokojen,
zejmena pokud jde o aplikace programu LaTeX na me zdrojove
texty.

Vyskytly se vsak take potize, zpusobene v podstate velmi
rozsahlymi moznostmi systemu:

a) Zkousel jsem aplikovat SliTeX na prive pripraveny text
pro folie. Hlasi, ze nerozumi prikazu \normalsize, ackoliv
takovy prikaz v suuboru vubec neni. Kde najdu dokuentaci ke
SliTeXu?

b) 'Preklad' dokumentace v adreasari DOC pomoci Plainu nebo
LaTeXu probehne bez problemu, ale prohlizeni je casto
znemozneno chybejicimi fonty a to i v pripade, ze jsem
zavedl vechny fonty pro rozliseni 300 a 360 dpi. Pomuze v
tomto pripade MFJOB, s nimz bohuzel nemam zkusenosti?

c) Jak se orientovat v tak rozsahle dokumentaci?

S pozdravem
                                      M. Kosek

Address:                              Tel.: +42-48-25441
M. Kosek                              Fax:  +42-48-23317
Dept. of Electrical Engineering       E-mail:miloslav.kosek at vslib.cz
Technical University of Liberec
Halkova 6
46117 Liberec 1