mfsources

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Thu Apr 21 17:47:47 CEST 1994

: Vazeni Texisti,
:
: chcel by som sa s vami podelit o iste neprijemne skusenosti s metafontovymi
: zdrojmi ziskanymi z hlavne z Brna, ale i z Liberca.
: Prakticky som sa takmer este nestretol s bezvadne fungujucimi *.mf subormi.
: Napriklad bbold hlasi v kazdom pismene chybu, caligr v jednom. Vynimkou su
: samozrejme standartne fonty, ale napriklad, myslim cssl5, a niekolko inych
: hlasi prekrocenie kapacity metafontu.
: Moja poznamka smeruje k tomu, ci predsa len nerobim niekde chybu ja. (Pouzivam
: mfjob 1.1f a mf286 2.0).
: Inac mam podobne skusenosti aj s prevzatymi podprogramami (napriklad
: dvojstlpcovu sadzbu som si musel nakoniec urobit od zakladu uplne sam).
: Je moja predstava, ze v serveroch by mali byt len na 99% odskusane subory
: scestna?
Do Brna i Liberce je adresar fonts z CTAN mirrorovan, tudiz
jsou-li tam `chyby', jsou to nicmene oficialni verze fontu
a je nutno se v konktretnich pripadech obratit
primo na autory fonty.
Vetsina problemu je ale `bezvyznamnych', resp. jsou dana
kapacitnimi omezenimi (t.j. na prelozeni je vyzadovan bigmetafont
ci spec. verze metafontu (napr. Greek Levyho potrebuje cca 10 vnoreni
souboru ,...).

Petr <sojka at muni.cz>
:
: Zdravi Anton Surda