mfsources

Anton Surda fyzisurd at savba.savba.sk
Tue Apr 19 09:47:35 CEST 1994

Vazeni Texisti,

chcel by som sa s vami podelit o iste neprijemne skusenosti s metafontovymi
zdrojmi ziskanymi z hlavne z Brna, ale i z Liberca.
Prakticky som sa takmer este nestretol s bezvadne fungujucimi *.mf subormi.
Napriklad bbold hlasi v kazdom pismene chybu, caligr v jednom. Vynimkou su
samozrejme standartne fonty, ale napriklad, myslim cssl5, a niekolko inych
hlasi prekrocenie kapacity metafontu.
Moja poznamka smeruje k tomu, ci predsa len nerobim niekde chybu ja. (Pouzivam
mfjob 1.1f a mf286 2.0).
Inac mam podobne skusenosti aj s prevzatymi podprogramami (napriklad
dvojstlpcovu sadzbu som si musel nakoniec urobit od zakladu uplne sam).
Je moja predstava, ze v serveroch by mali byt len na 99% odskusane subory
scestna?

Zdravi Anton Surda