ConTeXt

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Oct 19 13:31:49 CEST 2004

On Tue, 19 Oct 2004, Ing.  Miroslav Saferna wrote:

> Dobry den.
>
> metodou pokus omyl podle ukazkovych vzoru a pretukavat syntaksi neni
> zrovna produktivni ( neumim vykopirovavat zdrojak z pdf ). Jsou tedy
> nekde dostupne manualy v jine forme nez pdf, pripadne jen ukazky
> zdrojaku.

Text lze casto prenest pres clipboard. Ja mam na to v Acrobatu klapku abc,
po jejimz stisknuti lze oznacit blok. Muze to vsak byt v PDF zakazano a
take to neni uplne stoprocentni, mohou se spatne prevest slitky apod.

> - pocesteni - nejdrive jsem zajasal pak vystrizlivel. Pri generaci
> formatu jsem si vsiml odvolavky na babel. Jak to tedy je? Lze pouzit
> csplain jako v cslatexu? Jsem realista - viz znak paragraf \S . Nicmene
> reseni tohoto problemu se mi nepodarilo vygooglovat.
> - editor . Jiste spravny guru pise ve vimu pripadne necim podobnym. Ja
> si ale v LateXu zvykl na KiLe. Je neco podobneho pro CONTEXT ?

Na editoru snad nezalezi, je to stejny zdrojak jako pro LaTeX, jen bych si
do menu nebo na toolbar dal volani jinych programu.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz