vyplneni formulare v cslatexu

stbulicek at email.cz stbulicek at email.cz
Mon Oct 18 15:39:53 CEST 2004

Takze, abych to nak uzavrel vsechno, ze strany latexu, funguje tak jak ma. Problem je v tom, ze formular ma pres 62 radku ktere je treba vyplnit a abych nemusel merit 62 policek pravitkem tak jsem to chtel udelat tak, ze normalne lamu radky.

Mim nezkusenym okem se mi zdalo, ze radek ma 4mm. Neni to vsak pravda par kotrolnich mereni ukazalo ze 3 radky ~ 4,3mm; 22 ~ 3,27mm; 29 ~ 2,9mm; 55 ~ 3,2mm atd. A vubec se to nahore nejak roztahuje a smerem ke stredu zdrcava a naopak. Jdu to tedy stejne udelat tak, ze to vsechno zmerim a udelam boxem pozice.

Timto Vam vsem dekuji za spolupraci a nasim uradum za to ze nam setri cas ;(.

Stanislav Bulíček
stbulicek at email.cz