vyplneni formulare v cslatexu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Oct 18 15:27:14 CEST 2004

On Mon, 18 Oct 2004, Luboš Kloc wrote:

> Nechci do toho LaTeXistum moc zasahovat, ale myslim ze na dotisk obsahu do
> formulare (tedy umisteni kratkych textu do predem definovaneho mista na
> strance bez moznosti zlomu) je nejlepsi pouzit prostredi picture.

to je pravda a jeste flexibilnejsi je prostredi pspicture

> Pred davnymi casy na to byl dokonce nejaky balicek, ktery to takhle delal,
> autora si uz bohuzel nepamatuji.

Jeden takovy jsem udelal ja a dal jsem ho nekam k dispozici, ale byl to
jeden z mych prvnich LaTeXovych pokusu. Je to uz 12 let stare a mozna to
neni udelano moc dobre... Nicmene jsem s tim kdysi uspesne vyplnoval
formulare s pouzitim jehlickove tiskarny.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz