vyplneni formulare v cslatexu

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Mon Oct 18 15:11:24 CEST 2004

Nechci do toho LaTeXistum moc zasahovat, ale myslim ze na dotisk obsahu do
formulare (tedy umisteni kratkych textu do predem definovaneho mista na
strance bez moznosti zlomu) je nejlepsi pouzit prostredi picture.

Pred davnymi casy na to byl dokonce nejaky balicek, ktery to takhle delal,
autora si uz bohuzel nepamatuji.

Lubos Kloc