vyplneni formulare v cslatexu

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Oct 18 12:43:43 CEST 2004

On Mon, 18 Oct 2004 stbulicek at email.cz wrote:

> [...]
>         '.$c10.'
>
>         \hspace{24mm}
>         '.$c11.'
>
>         \hspace{20mm}
>         '.$c12.'
>
>         \vspace{-\baselineskip}
>         \hspace{92mm}
>         '.$c13.'
>
> vse funguje jen se mi jaksi od nejake 7 pozice sjizdeji radky a posledni je uz asi o 2cm uplne mimo coz je docela spatne, protoze radky jsou 4mm.
>
> Mam podezreni na nove odstavce. Nekamenujte me, latex jsem dosud pouzival jako bfu ne na vyplnovani presnych formularu.

1. Nastavte \parskip=0mm

2. NIKDY nenastavujte hodnotu \baselineskip, protoze ta je v kazde tride
definovana soucasne s definici velikosti pisma a LaTeX si ji v ruznych
pripadech nastavi podle sveho uvazeni. Misto toho definujte velikost pisma
a radkoveho prokladu napr. \fontsize{10}{4.5mm}\selectfont. Hodnotu
\baselineskip pak muzete pouzit, napr. \vspace{-\baselineskip}.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz