vyplneni formulare v cslatexu

stbulicek at email.cz stbulicek at email.cz
Mon Oct 18 12:29:19 CEST 2004

Dobry den,
mam problem s vyplnovanim formulare v latexu. Mam latexovy soubor, ktery vytvarim dynamicky z php. Mam v nem nastaveno :

 \setlength\topmargin{-1.55in}
        \addtolength\topmargin{63mm}
        \setlength\oddsidemargin{-1.21in}
        \addtolength\oddsidemargin{-5.2mm}
        \setlength\baselineskip{4.5mm}
        \setlength\evensidemargin{\oddsidemargin}
        \setlength\textwidth{19cm}
        \setlength\textheight{\topskip}
        \addtolength\textheight{50\baselineskip}

a pak uz jen volam neco jako

 \hspace{35mm}
        '.$c8.'

        \vspace{\baselineskip}
        \hspace{34mm}
        '.$c10.'

        \hspace{24mm}
        '.$c11.'

        \hspace{20mm}
        '.$c12.'

        \vspace{-\baselineskip}
        \hspace{92mm}
        '.$c13.'

vse funguje jen se mi jaksi od nejake 7 pozice sjizdeji radky a posledni je uz asi o 2cm uplne mimo coz je docela spatne, protoze radky jsou 4mm.

Mam podezreni na nove odstavce. Nekamenujte me, latex jsem dosud pouzival jako bfu ne na vyplnovani presnych formularu.

Stanislav Bulíček
stbulicek at email.cz