vyplneni formulare v cslatexu

stbulicek at email.cz stbulicek at email.cz
Mon Oct 18 14:33:10 CEST 2004

Diky moc za radu, bohuzel mi to, ale stale nejde. Uz u 4 policka je to zas spatne. Nastavil jsem parskip=0 a nastaveni baselineskip odebral.

Mam 2 nove otazky:
1) Radky na formulari jsou 4mm. Kolik mam nastavit prolozeni pri 10pt pismu?
2) Je dobre pouzivat na vynechani jedne radky (tj. 4mm) pouzivat novy odstavec a \vspace{\baselineskip}?

Stanislav Bulíček
stbulicek at email.cz