Neproporcionalni narrow font

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Oct 5 15:10:50 CEST 2004

On Tue, 5 Oct 2004, David Jez wrote:

>   Na druhou stranu tazatel se ptal na neproporcionalni pismo, pri vhodne
> zvolenem fontu (stejna sirka tahu a uzsi vodorovne linky) by vysledek
> mohl vypadat celkem dobre.

U Courieru to asi bude videt hodne.

>   Jeste me napadlo, ze na zuzeni by se dala napsat nejaka docela rozumna
> heuristika ktera by brala v uvahu pravidla kdy a jak menit proporce.
> Ne ze by to slo pouzit na vsechny mozne pisma, ale bylo by to porad lepsi
> nez linearni transformace. Nicmene to neni prace na odpoledne...

Prave tohle ma vetsi sanci u MF zdrojaku fontu cmtt*, kde si staci pohrat
s nekolika parametry. Zmeni se proporce, ale zustane stejne pero. problem
budou asi jen serify. Mirka Misakova delala takove upravy perlovskymi
skripty, mozna by se od ni daly ziskat.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz