Neproporcionalni narrow font

David Jez dave.jez at seznam.cz
Tue Oct 5 15:12:24 CEST 2004

On Tue, Oct 05, 2004 at 01:07:16PM +0200, David Jez wrote:

>   Jak moc to ma byt kvalitni? Zuzeni lze jeste, jako posledni moznost
> zoufalstvi, provest na urovni PS v psmap k dvips ovladaci.
  Abych take prihodil nejaky ten priklad :-)

pro pismo treba ucrr8un:
  vytvoreni metriky:
    afm2tfm ucrr8u -e .82 -T xt2.enc -v ucrr8un
    vptovf ucrr8un.vpl
  konfigurace v dvips:
    ucrr8un   NimbusMonL-Regu " .82 ExtendFont XT2encoding ReEncodeFont " <xt2.enc <ucrr8a.pfb

Rozkopirujes metriku, nakonfigurujes dvips a pustis updmap, mklsr a muzes
pismo pouzivat. Pro dalsi rezy nebo jine pismo analogicky, pokud chces pouzit
v LaTeXu upravis si font soubory.

  Hezky zbytek dne,
 E-mail: dave.jez at seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 at eva.fit.vutbr.cz