problémy s obrázky v textu

simkot at seznam.cz simkot at seznam.cz
Mon Oct 25 12:08:56 CEST 2004

Dobrý den,
prosím, jak mohu upravit v latexu obrázek, aby byl obtékán, když používám
balíček float? Za normálních podmínek je k tomu dobrý wrapfig, ale v případě
floatu se to asi bude bít. Taky se mně vyskytl problém se zvětšením obrázku
na stránce na maximum, tj. při dotažení ke kraji zrcadla. Hodí mně to hned
obrázek až za kapitolu. Nevím, zda to není nějakým vnitřním nastavením
okrajů obrázků při vkládání do textu, který má v sobě includegraphic. Já to
v manuálu k includegraphic hledala, ale našla jsem tam jen něco k nastavení
šířky, ale délky už nikoliv. A ještě jedna věc, která souvisí s obrázky -
mezery mezi obrázky a popisky nejsou na všech stránkách stejně velké, někde
je mezera větší, někde menší. Taky jsem tento problém hledala v popisu
balíčku caption, ale k tomu tam nic detailního není. Díky moc za jakékoliv
rady ještě jednou v této konferenci.

Mgr. Simona Kotlárová
Státní okresní archiv
Smetanova 351