[cstex] Sazba do tří sloupců

Jan Sustek Jan.Sustek at seznam.cz
Wed Jul 8 22:07:51 CEST 2020

Dobry den, v Plainu doporucuji pouzit balik OPmac, vizte
http://petr.olsak.net/opmac.html
Posilam minimal example.
Jan Sustek

\input opmac
\margins/1 (297,105) (10,10,10,10)mm
\typosize[10/12]
\chyph

\begmulti3
tady bude trisloupcova sazba
\endmulti
\bye

---------- Původní e-mail ----------
Od: Vaclav Studený <vaclav.studeny at gmail.com>
Datum: 8. 7. 2020 21:48:18
Předmět: [cstex] Sazba do tří sloupců
"

Chystám se sázet do tří sloupců (na zrcadlo šířky 29.7 a výšky 10.5 cm --
rozpůlím A4 položenou na šířku) PlainTeXem a protože, když jsem napsoledy
používal dvousloupcovou sazbu, opsal jsem makra z TeXbooku, ale asi jsme
někde přidal mezeru, nebo oddělovač řádků, hlásilo mi to každou stránku jako
přeplněný box. Než se do toho pustím znova od začátku, raději se zeptám, zda
to už někde není hotovo. Divil bych se, kdyby například Petr Olšák už něco
takového neměl, napsané, jen se mi to zatím nepovedlo najít.

Děkuji za každé případné nasměrování.

Václav Studený

"