[cstex] Sazba do tří sloupců

Vaclav Studený vaclav.studeny at gmail.com
Wed Jul 8 21:25:49 CEST 2020

Chystám se sázet do tří sloupců (na zrcadlo šířky 29.7 a výšky 10.5 cm --
rozpůlím A4 položenou na šířku) PlainTeXem a protože, když jsem
napsoledy používal dvousloupcovou sazbu, opsal jsem makra z TeXbooku, ale
asi jsme někde přidal mezeru, nebo oddělovač řádků, hlásilo mi to každou
stránku jako přeplněný box. Než se do toho pustím znova od začátku, raději
se zeptám, zda to už někde není hotovo. Divil bych se, kdyby například Petr
Olšák už něco takového neměl, napsané, jen se mi to zatím nepovedlo najít.

Děkuji za každé případné nasměrování.

Václav Studený