[cstex] OT: Tip na Linux SW pro online výuku.

beerb beerb at frcatel.fri.uniza.sk
Tue Dec 15 09:45:35 CET 2020

Zdravim,

dakujem za tip,

my sme mali linuxe problem s grafickym tabletom ale aj s ms teams  (mame
predpisany hromadne tento program na celej skole) a hlavne s prepojenim,
preto kolega vyucuje cez web kameru a tabulu,

ms teams, tablet a linux spolu bol problem

ja vyucujem cez windows v one note (whiteboard mi blikal a nedal sa
pouzit cez zdielanu plochu)

teraz budeme mat trochu casu a vyskusame Xournal (my mame xp-pen)

beerb

Dňa 14. 12. 2020 o 23:54 Robert Mařík napísal(a):