[cstex] OT: Tip na Linux SW pro online výuku.

Robert Mařík robert.marik.cz at gmail.com
Mon Dec 14 23:54:39 CET 2020

Take u nas skoro vsichni pouzivame Xournal. Ale vetsina asi Xournal++, ten
umi libovolnou barvu pozadi (aby bila nevypalila oci), skryt panely (aby
zustal jenom papir) a ma vice moznosti, kam umistit panel. Ve Windows ma
nejakou chybu a musi se otevrit -> zavrit -> otevrit, ale nedavno vysel
update, tak to mozna vyresili. V Linuxu ma projekt vlastni repozitar nebo
se instaluje pres snap. O lepsim softwaru pro tablety jsme neslyseli a o
Wacomy byla pred semestrem v eshopech docela rvacka, tak tipuju, ze to
pouziva spousta lidi.

Pekny den.

R.M.

On Mon, Dec 14, 2020 at 10:50 PM Jiri Demel <demel at fsv.cvut.cz> wrote:

> Dobrý den.
>
> Nevím, co umí Openboard, ale já pod Linuxem (Ubuntu) používám Xournal
> http://xournal.sourceforge.net/, ale instaloval jsem z repozitáře Ubuntu.
> Používám to s grafickým tabletem One by Wacom.
> Píšu jako na tabuli a nebo mohu anotovat (čili čmárat do) PDF.
> Existuje i verze pro Windows a lidé v mém okolí to spokojeně používají.
>
> S přáním hezkého dne
> Jiří Demel

Ústav matematiky
Lesnická a dřevařská fakulta Mendelovy university v Brně