[cstex] Odstranění header v LaTeXu

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sun May 19 21:58:56 CEST 2019

Dobrý den.
Opět jsem zde se začátečnickým dotazem. Hledal jsem všude možně, ale bez nalezení toho, co bych chtěl.
Jde mi o to, že pracuji se závaznou šablonou, která předdefinovává layout stránky. V záhlaví se tisknou názvy kapitol, v zápatí čísla stránek s ohledem na oboustranný tisk.

Rád bych nějak rozumně odstranil header, a přitom číslování stránek dané šablonou ve footer zachoval. Chci naznačit, že mi možnosti \pagestyle{empty}, \pagestyle{plain} ani  \pagestyle{myheadings} nevyhovují.
Předpokládám, že nastavit prázdnou chapter i section není nějaké optimální řešení a do úpravy zadané šablony se opravdu pouštět nechci.

Díky za rady a omluva za možná základní neznalost…
Jarda Hajtmar