[cstex] Problém s \includegraphics v LaTeXu

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Apr 17 14:12:35 CEST 2019

Dobrý den.
Díky za odpověď. Mám na MAC OS X High Siera nainstalován TL 2018 a na něm nefunguje

ani \includegraphics[width=\textwidth]{pdf/schema-syry.pdf}
ani \includegraphics[height=\textheight]{pdf/schema-syry.pdf}

tj. ani verze bez trim mi nefungují

funguje pouze varianta:
\includegraphics[scale=0.5]{pdf/schema-syry.pdf}

V TL2006 vše fungovalo...

Vkládané PDFko je oříznuto pomocí PDFcrop… zkoušel jsem i jiná PDFka a situace je stejná … tak nevím, čím by to mohlo být.

J.Hajtmar