[cstex] Problém s \includegraphics v LaTeXu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Apr 17 12:12:25 CEST 2019

Dobrý den,

width a height funguje, naposled jsem to použil před 10 minutami s TeX
Live 2018, ale nikdy jsem to nezkoušel v kombinaci s trim. Vždy si
připravuji oříznuté obrázky. V posledních letech vkládám převážně PDF
a na jejich oříznutí používám pdfcrop. Mohu poslat Makefile, kde se
automaticky spustí gnuplot na vygenerování *.pdf, potom pdfcrop na
oříznutí na *-crop.pdf, pak se spustí LaTeX s potřebným počtem
průchodů, potom BibTeX a znovu LaTeX.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz