[cstex] Fotokniha TeXem

Marcel Svitalský marcel.svitalsky at centrum.cz
Thu Sep 27 13:22:21 CEST 2018

Dobrý den.

On 26.9.2018 12:46, Zdenek Wagner wrote:
> vymezování oblastí, a lépe se mi automatizuje celá činnost včetně
> konverze fotek do barevného prostoru CMYK, aby mi to v tiskárně
> neomlátili o hlavu. Moje makra musela pamatovat na hindštinu a

Mohu se prosím — úplně na okraj Vaší debaty — zeptat, jestli někdo
nevíte, zda v tiskárnách vyžadují konverzi podkladového PDF do CMYK i v
případě, že kniha obsahuje pouze černobílé obrázky (grafy a schemata)?

> Zdeněk Wagner
> http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
> http://icebearsoft.euweb.cz

Děkuji, s pozdravem
Marcel Svitalský

P.S.: Napoprvé jsem klikl špatně a omylem poslal dotaz ne do maillistu,
ale p. Wagnerovi osobně, omlouvám se.

--

/ /