[cstex] Fotokniha TeXem

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Sep 23 14:57:31 CEST 2018

Např. moje kniha zde: http://icebearsoft.euweb.cz/bharat.php

Malonákladový tisk s vazbou V8 vyjde hodně draho, tiskárny to
většinoiu nechtějí dělat, ale mohu poslat kontakt na tiskárnu, kde
jsem ji nechal dělat a jsou ochotni udělat třeba i jenom jednu knihu.

Článek o této knize byl i ve Zpravodaji.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz