[cstex] PaperJam 1.0

Martin Mares mj at ucw.cz
Sat May 5 19:33:31 CEST 2018

Dobrý den,

> A bylo by dobré vysvětlit, co se přesně myslí termínem "image box", protože
> specifikace PDF jej nezná.

to se v dokumentaci vysvětluje:

> [...]
| the physical page (paper), and the image box, which is a rectangle on the
| physical page containing all useful contents. Initially, the physical page is
| equal to the CropBox of the PDF page and the image box to its ArtBox (which is
| optional and it defaults to the CropBox).

> Zná termíny MediaBox, CropBox, BleedBox, TrimBox
> a ArtBox. V souborech určených pro tisk (PDF/X) nesmí být ArtBox nastaven,
> ale asi bych to považoval nejvýše za varování, ne za chybu. Ořezové značky
> (cropmarks) by měly brát v úvahu TrimBox i BleedBox, pokud jsou nastaveny.

Zatím jsem nepotkal PDFko, které by mělo smysluplný TrimBox a BleedBox :)
Pokud se taková okolo Vás vyskytují, pošlete mi prosím nějaký vzorek, podívám
se, co s tím půjde udělat.

				Mějte se znamenitě
--
Martin `MJ' Mares                          <mj at ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
"Oh no, not again!"  -- The bowl of petunias