[cstex] PaperJam 1.0

Milan Vancura milan at ucw.cz
Tue May 1 19:25:01 CEST 2018

Ahoj Martine.

Díky za užitečnou utilitku! Po letech hledání PDF náhrady za psnup mi to přijde
jako magie: zkompilované v okamžiku a použití ještě bleskovější.
Jen to ovládání je poměrně komplikované a sekce EXAMPLES v manpage chybí. Tak
se pro jistotu ptám:

A4 dokument na booklet převedu tedy např. takto? (4 papíry v jedné signatuře)

    paperjam 'paper(a4) book(16) nup(2)' in.pdf out.pdf

A jak napíšu složitější konstrukci, aby se pravidlo opakovalo pro celý
dokument?
Příklad: mám PDF dokument s a6 (landscape) stránkami. Chci ho vytisknout na a4
(landscape) takto:

out p1:  out p2:
8 1      2 7
6 3      4 5        ...a dále každý výstupní pár stránek podle tohoto vzoru

Případně pokud máš ze své praxe další dobré příklady, co je častěji potřeba,
tak se přimlouvám za tu ekci EXAMPLES v man page.

Díky!

Milan