[cstex] Spojování TeXových zdrojových textů

Jan Sustek Jan.Sustek at seznam.cz
Wed Feb 21 16:55:09 CET 2018

Ahoj Jardo,
napadá mě v linuxu spustit (La)TeX se shell escape
pdfcsplain --shell-escape hlavnizdrojak
a v něm nadefinovat makro \include tak, aby pomocí \write18 připsalo obsah
souboru #1 pomocí >> k souboru vse.txt. Příkazem touch se soubor vytvoří,
pokud neexistoval. Pokud soubor existoval, bude se připisovat k jeho obsahu.
\def\nazevsouboru{vse.txt}
\immediate\write18{touch \nazevsouboru}
\def\include#1{\immediate\write18{cat #1 >> \nazevsouboru}}
\include{prvni.tex}
\include{druhy.tex}
\include{treti.tex}

Podobně by to mělo fungovat ve windows, jenom ty windowsovské/dosovské
příkazy budou mít jiný název.

Hezký den přeje
Honza

---------- Původní e-mail ----------