[cstex] Spojování TeXových zdrojových textů

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Feb 21 15:10:26 CET 2018

Dobrý den.
Nenapadá někoho, jakým automatizovaným způsobem by se dalo spojit velké množství zdrojových textů, načítaných do hlavního zdrojového textu pomocí makra \include, do jediného jednosouborového  zdrojáku, který by šel následně zkompilovat např. pomocí nějakého online nástroje ala TeXonWeb?
Mám velké množství souborů a nechci všechnu práci dělat ručně.

Mám na mysli např. nějakou direktivu, která při TeXové překladu vygeneruje spojený text nebo nějaký skript v Pythonu, Perlu atd..

Díky a jsem s pozdravem.
Jarda Hajtmar