[cstex] OT: Brožura z PDF souborů

Milan Vancura milan at ucw.cz
Sun Jun 4 23:24:13 CEST 2017

On Sun 04-06-17 18:51:53, Zdenek Wagner wrote:
> pdftk už nemá podporu, v nových distribucích Linuxu není a nechce se mi to
> kompilovat. Současné alternativy jsou qpdf a pdf-stapler (a možná i jiné)

Dobrý den,

nevím přesně, kterou podporu máte na mysli - asi ve Fedoře, tam je opravdu
nahrazený balík pdftk balíkem pdf-stapler. Ale v openSUSE Factory vidím i pdftk
a v budoucím stabilním Debianu (stretch) také.

Mezitím snad najdu SW, který pracuje tak spolehlivě jako pdftk. Naposledy jsem
zkoušel nějaký pythoní nástroj, co měl umět i skládat více stránek na list
apod., měl obrovské grafické okno a uměľ asi tak desetinu co starý psnup, a
padal. A ostatní byly na tom ještě hůř. Tak doufám, že se to buď zlepší nebo že
pdftk bude stále k dispozici - jeho autoři naštěstí nevypadají, že by jakkoli
rušili nejen vývoj ale ani bezplatnou volně šiřitelnou verzi z příkazové řádky.

Tak snad...

Milan Vančura