[cstex] Klikací odkaz mailto: v PDF dokumentech

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Feb 20 10:26:12 CET 2017

Dne 20. února 2017 9:47 Procházka Lukáš Ing. <LPr at pontex.cz> napsal(a):

> [...]
> Lze ale např. adresy naskládat do tabulky v .lua, do .csv apod.)
>
> - Do dopisu, který odesílám, napíšu do adresáta "Dle rozdělovníku".
>
> - Na konci dopisu je jednak Rozdělovník, obsahující obesílané subjekty, a
> jednak "odstavec" "Na vědomí mailem (rekapitulace)", kde jsou jednotlivé
> maily oddělené mailem - tj. jeden řetězec, který se vezme do clipboardu a
> vloží do pole "To:" v e-mailovém klientovi.
> (Toto řešení gneruje pouze jeden společný dopis, který se zněním pro
> jednotlivé adresáty nemění.)
>
> Nevím, zda je ta věc, kterou Jarda řeší - možná se to hodí alespoň

1. Pokud jsem to pochopil dobře, nejde o hromadné rozeslání jednoho mailu,
ale o rozeslání mnoha mailů, kdy každý příjemce má dostat jinou
(neveřejnou) přílohu. Pokud ta příloha obsahuje certifikát ve formátu
PKCS12, pak by hromadné rozeslání byla přímo katastrofická bezpečnostní
díra.

2. Hromadné rozesílání je proti netetiquette, pokud se všichni příjemci
navzájem neznají, protože řada lidí nechce, aby jejich e-mailová adresa
byla sdělena komukoliv. Buď je nutno adresy dávat do Bcc, nebo je třeba mít
na nějakém serveru nadefinovanou rozesílací skupinu, která seznam adres
nezveřejňuje. V rekapitulaci mají být jména osob bez mailových adres.