[cstex] Nacitani stranek z PDF souboru pomoci (pdf/xe)texu?

Petr Tomasek tomasek at etf.cuni.cz
Tue Dec 5 22:10:09 CET 2017

On Tue, Dec 05, 2017 at 02:58:10PM +0100, Kuben Jaromír wrote:
> Dobrý den.

> Mně zase rozum nebere, jak je možné slušnou a dobře míněnou
> odpověď označit za hulvátskou a neomalenou.

To si děláte srandu? Příspěvek, který záměrně neodpovídá na to, na
co byla položena otázka, ale de facto se snaží tazateli namluvit,
že ví lépe než tazatel sám, co vlastně chce, obzvlášť, když tazatel
explicitně napsal, že to nechce, nelze při nejlepší vůli považovat
za "dobře míněnou odpoveď"!

Jestli to ten člověk psal jen proto, aby si masíroval své ego, nebo
z jiného důvodu, je vlastně celkem jedno...

> Když se podívám na Váš
> dotaz, vidím tam v závorce  "nejlépe plain". Jestli tohle znamená, že
> nechcete LaTeX, tak to promiňte. Příště byste se měl vyjádřit
> explicitněji.

Prosím vás, když neumíte číst, tak raději nic nepište! Ve svém dotazu
jsem jasně vysvětlovat důvody, _proč_ nechci LaTeX, z čehož musí
být každému průměrně inteligentnímu člověku jasné, že LaTeX NECHCI!
Jak ještě explicitněji byste to chtěl napsat?

> Chtěl jste použít pdfTeX, ale i formát (pdf)LaTeX
> používá stejný TeXový stroj. Nepředpokládám, že jste úlohu chtěl
> řešit pomocí primitivů TeXu.

Promiňte, ale to je prachsprosté překrucování. Každý zde v konferenci
zná rozdíl mezi plainTeXem a LaTeXem...

> Na Váš příspěvek zatím nikdo nereagoval, proto jsem se rozhodl
> napsat. Zastávám totiž názor, že na hrubý pytel patří hrubá
> záplata a hulvátům se nemá ustupovat. Sleduji tuto konferenci určitě
> už přes 20 let. Ale na takovýto hulvátský příspěvek se skutečně
> nepamatuji. Doufám, že aspoň 20 dalších let se tu neobjeví. Nechápu,
> proč si myslíte, že lidé zajímající se o TeX (takoví tuto
> konferenci čtou) jsou zvědaví na Vaše zlostné výlevy týkající se
> věcí, které s TeXem nijak nesouvisí.

Nezlobte se, ale proč bych já měl být zvědavý na něčí výlevy o jakémsi
LaTeXu, který s mým dotazem nijak nesouvisí?

> Nerad bych, aby můj příspěvek rozpoutal nějakou slovní válku a
> smršť e-mailů.

V tom případě byste měl začít sám u sebe a nepsat tady takové hanebnosti!