[cstex] Nacitani stranek z PDF souboru pomoci (pdf/xe)texu?

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sat Dec 2 14:08:39 CET 2017

Dobrý den,

je to např. článek V. Zýky zde: http://bulletin.cstug.cz/bul20014.shtml
Asi tam není ukázán parametr "page", který vybere odpovídající stránky z
vícestránkového PDF. V LaTeXu to umí balíček graphicx.

Přidávám své oblíbené makro:

% Makro na zjištění počtu stran v souboru a uložení do zadané kontrolní
sekvence
\def\ZWPDFgetnum #1 #2{\pdfximage{#1}\edef#2{\the\pdflastximagepages}}

Příklad použití: \ZWPDFgetnum soubor.pdf \pocetstran

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz