[cstex] Nacitani stranek z PDF souboru pomoci (pdf/xe)texu?

Petr Tomasek tomasek at etf.cuni.cz
Sat Dec 2 13:58:51 CET 2017

Dobrý den!

Nemáte někdo, prosím, odkaz na jednoduchý příklad, jak pomocí pdfTeXu (nejlépe
plain) vkládat jednotlivé stránky ze stávajícího PDF dokumentu do nového?

Konkrétně bych si potřeboval pro diář vytisknout své vlastní stránky, diář
má listy ve velikosti 95x171mm, takže při troše štěstí a tiskárně, která
dokáže tisknout "borderless" by se mi měly vejít 3 listy na A4 - takže potřebuji
vzít z PDF dokumentu vždy 6 hotových stránek a vysázet to do dvou A4 pro oboustranný
tisk, plus nějaké ty ořezové značky okolo a nějakou identifikaci do rohu jako je
číslo verze, datum atd. Rád bych si to ubastlil pokud možno podle sebe, takže
z toho důvodu přichází v úvahu plain, v LaTeXu se nevyznám a vím, že pokud by člověk
musel dělat něco jen trošku složitějšího, tak by to pro mně - narozdíl od plainu -
byl dost velký "vopruz" a ztráta času studováním LaTeXových složitostí.

Takže v tuto chvíli by mi nejlépe pomohl příklad, a) jak načíst na přesné místo na stránce
konkrétní stránku z PDF dokumentu, b) jak zjistit, kolik stránek PDF dokument má (abych
zbývající stránky do modula 6ti prázdným obdélníkem.

Děkuji

Jabber: butrus at jabbim.cz