[cstex] číslo strany se sází moc dole

hospodka at fel.cvut.cz hospodka at fel.cvut.cz
Thu May 19 18:05:10 CEST 2016

Preji dobry den.

Nekdy je lepsi obrazek nez odstavec popisu:
https://en.wikibooks.org/wiki/LaTeX/Page_Layout
nebo
https://cs.sharelatex.com/learn/Page_size_and_margins

Pro preklad zdrojoveho textu s PS obrazky pomoci pdfLaTeXem lze vyuzit
\usepackage{epstopdf}
ale nevim, zda to podporuji vsechny distribuce. Pokud vsak pouzivate
veci typu psfrag, tak to samozrejme bude bez prepisu. Grafy uz proto
nedelam temer jinak, nez pomoci pgfplots k naproste spokojenosti.

Prijemny zbytek dne preje Jiri Hospodka