[cstex] TPP: uvaha korektorska

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Mar 18 16:19:48 CET 2016

Vážení TeXisté,

souběžné knižní a časopisecké vydání téhož textu je běžné i v jiných
nakladatelstvích, mnohem renomovanějších než je CSTUG. Nejedná se o žádný
podvod, protože je to tak oficiálně nahlášeno a knihovny o souběžné
publikaci vědí. Je to rozhodně menší "podfuk", než když autor v průběhu
recenzního řízení, bez ohledu na jeho délku (a možná i zdlouhavost) oznámí,
že stejné články mezitím poslal do jiného časopisu, kde byly přijaty. Data
najdete na webu Petra Olšáka.

Zdeněk Wagner
http://ttsm.icpf.cas.cz/team/wagner.shtml
http://icebearsoft.euweb.cz