[cstex] Dva clanky odmitnute Zpravodajem CSTUG ... a clanek treti

Petr Olsak petr at olsak.net
Wed Mar 16 19:01:52 CET 2016

On Wed, 16 Mar 2016, Zdenek Wagner wrote:

> Byla Vám přidělena redaktorka, s níž jste komunikoval prostřednictvím
> Tomáše Hály.

Nikdy mi nebylo řečeno, že je mi přidělena nějaká redaktorka. Pan Hála
ve všech emailech i osobních jednáních vystupoval sám za sebe. Prosím,
nemlžte. Zvláště ne na diskusním listu cstex.

>       CSTUG slíbil vydat TPP knižně a na základě tohoto příslibu
>       jsem jim umožnil (i když nerad!) transformovat nezměněný text
>       i jako číslo Zpravodaje, aby udělali mimikry knihovnám.
>       Původní moje představa byla, že nevýjde Zpravodaj, ale CSTUG
>       rozešle členům knihu. Bohužel, knihu dosud nevidím a ten
>       Zpravodaj jsem taky dosud nedostal. Na druhé straně, jakmile
>       mi výjde článek v TUGBoatu, dostanu jako autor osobně toto
>       číslo časopisu. Jiný kraj, jiný mrav.
>
> Už na valné hromadě Tomáš Hála říkal, že dodaný soubor musí vyhovovat
> specifikaci PDF/X, aby to v tiskárně převzali.

To není pravda! O žádné specifikaci PDF/X nepadla na valné hromadě jediná
zmínka. A v emailech jste pouze chtěli PDF 1.3 a to jsem dodal. A také
jsem od Vás nedostal (už několik týdnů) odpověď na dotaz, proč, když se
ukázaly v tiskárně potíže, jste se neobrátlili na mě, abych PDF
přegeneroval. To mi asi navždy zůstane záhadou.

Omlouvám se odběratelům diskusního listu, ale pokud pan Wagner píše
nepravdy, nedá mi to, a chci věci uvést na pravou míru. Pokud chce nadále
lhát, může to udělat přímo emailem na moji adresu a nemusí tím obtěžovat
celý list.

Zdravím

Petr Olšák