[cstex] úsečka v plain TeX alebo LaTeX

Petr Olsak petr at olsak.net
Fri Mar 11 20:37:57 CET 2016

Dobrý den,

můžete použít například makro, které tu věc sestaví z verulek:

\def\usecka#1{\mathop{#1\kern0pt}\limits^{\vbox{%
    \hbox{\vrule height2.4pt depth0pt width.4pt
          \vrule height1.4pt depth-1pt width9pt
          \vrule height2.4pt depth0pt width.4pt\kern-1pt}\kern-1.3pt}}}

$X=\usecka{AB}$.

\bye

Pravda je, že to je jen jednoduché řešení, které se nebude
správně zmenšovat, pokud to budete dávat do indexů nebo indexindexů.

Zdravím

Petr Olšák